עוגיות יין יאנג yin yang

עוגיות סבלה (`sable) בטעם וניל וקקאו במראה של הסמל יין יאנג. מכינים את הבצק, מחלקים לשניים, לחצי אחד מוסיפים קקאו, מאחדים את שני הצבעים ומעצבים לעוגיות בדרך פשוטה שאסביר. הסוד זה לא לשאוף לשלמות, אין דבר כזה. אפשר פריסטייל ועדיין יצאו יפות ובטוח טעימות

אני מראה כאן בצילומים שלב שלב איך אני מכינה. זה ממש פשוט ובנוסף יש לי סרטון קצר באנסטגרם על הכנת העוגיות יין יאנג מוזמנים לצפות.

 

0/5 (0 Reviews)

עוגיות יין יאנג yin yang

שני סנדרס

הדפסת מתכון

המרכיבים

  • 200 גרם חמאה רכה
  • 1 כוס (120 גרם) אבקת סוכר
  • 1/4 כפית מלח
  • 1 חלמון ביצה (גודל L)
  • תמצית וניל
  • 2 כוסות (280 גרם) קמח
  • 2 כפות אבקת קקאו

ההכנה

  1. בקערת מיקסר עם וו הקצפה, מערבלים את החמאה, אבקת הסוכר והמלח למשך 2-3 דקות. במידת הצורך עוצרים את המיקסר, ועם מרית מגרדים מדפנות הקערה את החמאה בכדי שהכל יתערבב בצורה אחידה, ממשיכים לערבל.
  2. מוסיפים תוך כדי ערבול את חלמון הביצה והוניל וממשיכים לערבל ושוב אם צריך מגרדים את דפנות הקערה עם מרית.
  3. עוצרים את המיקסר, מוסיפים את הקמח ובאופן ידני מאחדים לבצק רך. חשוב לא ללוש יותר מידי, ברגע שהתערובת מתאחדת לבצק מפסיקים ללוש.
  4. מחלקים את הבצק לשני חלקים שווים, אני משתמשת במשקל בכדי שיצא מדוייק. שמים בקערה חצי אחד של הבצק, מוסיפים אליו את הקקאו ולשים עד שצבעו של הבצק נהיה חום אחיד. שומרים בצד חתיכה קטנה בגודל עגבנית שרי מכל בצק, בהיר וכהה, נשתמש בזה אחרכ להשלמת צורת היין ויאנג.
  5. יוצרים גליל מהבצק החום וגליל מהבצק הבהיר, עוטפים את שני הגלילים בניילון נצמד ושמים במקרר לחצי שעה.
  6. מניחים את אחד הגלילים על משטח ובעזרת מערוך שמונח לאורכו של גליל הבצק לוחצים ויוצרים שקע לכל האורך. אפשר במקום מערוך להשתמש בידית של כף עץ. המטרה היא לצור חתך של צורת טיפה. עושים אותו דבר עם הגליל בצק השני ואז הופכים אחד מהם, מניחים אותו על הבצק השני ומחברים ביניהם. מגלגלים אותם היטב שיתחברו ויווצר גליל אחד. מחזירים למקרר לעוד חצי שעה או עד שרוצים לאפות את העוגיות.
  7. מחממים תנור אפיה לחום בינוני 170 מעלות. מוציאים את הגליל מהמקרר, פורסים לפרוסות בעובי 4 מילימטר בערך ומניחים על תבנית מרופדת בנייר אפיה. משתי חתיכות הבצק ששמרנו יוצרים עיגולים קטנטנים ומדביקים אותם על הצבע המנוגד בעוגיה לקבלת מראה של יין ויאנג. אפשר לוותר על החלק הזה כי העוגיות יפות גם בלי. אופים כ10-15 דקות או עד הזהבה קלה. נותנים לעוגיות להתקרר לפני שמעבירים אותן מהתבנית. שומרים בכלי אטום.

הכנתם ואהבתם?

צלמו, העלו תמונה ואל תשכחו לתייג אותי _shani_sanders 

תגובות למתכון

כתובת המייל שלכם לא תפורסם באתר או בכל מקום אחר.

השאר תגובה

שני סנדרס - נעים להכיר

ברוכים הבאים!
אז אני שני סנדרס וזה האתר שלי, כאן אני משתפת מתכונים, 
בעיקר מתוקים אבל לא רק. אני גם הצלמת האופה והטועמת.
בואו כנסו ותרגישו כאן בבית. 

שני סנדרס - נעים להכיר

ברוכים הבאים!
אז אני שני סנדרס וזה האתר שלי, כאן אני משתפת מתכונים, בעיקר מתוקים אבל לא רק. 
אני גם הצלמת האופה והטועמת.
בואו כנסו ותרגישו כאן בבית.